Loše navike vozača skraćuju vijek plivajućem/dvomasenom zamašnjaku.

Zamajašnjak sa dvije mase (Dul Mass Flywheel - DMF) jedan je od najskupljih potrošnih dijelova
IgreKlik - Igrice online
na modernim automobilima, a vozač može doprinjeti njegovom očuvanju.
Što automobil ima veću kilometražu iza sebe, lista kvarova koji mse mogu dogoditi vozačima se povečava.
Jedan od najvećih problema je i kvar na zamašnjakuu sa dve mase,
takozvanom plivajućem zamašnjaku , čija je uloga da ublaži vibracije koje se sa motora prenose na mjenjač.
Međutim, čak i nakon zamjene ovog dijela, ponekad dolazi do problema i reklamacija, jer novi zamajašnjak ne
traje onoliko koliko bi trebalo.
Stručnjak iz ove oblasti, Mirko Bevenja, koji radi za kompaniju ZF, čiji brend Zahs (SACHS) između ostalog
proizvodi i plivajuće zamašnjake kaže da u ovoj branši
postoji dosta neznanja i među stručnim licima.

IgreKlik - Igrice online
„Ponekad imamo reklamacije na zamajašnjak , a u velikom broju slučajeva se ispostavi da on nije izvor problema.
Zato se trudimo da servisere
naučimo da preventivno djeluju i da nakon ugradnje novog plivajućeg zamajca izvrše određene provjere
drugih sistema kako ne bi došlo do njegovog kvara“,
kaže Bevenja. Plivajući zamajašnjak / Dvomaseni zamašnjak - vijek trajanja „Plivajući zamajašnjak razvijamo tako da on služi tokom čitavog životnog vjeka vozila,
koji određuje proizvođač vozila.
Međutim, vodeći proizvođači vozila zadaju životni vijek od 180 do 220 tisuća kilometara.
Poslje toga se smatra da je auto odradio svoje. Nakon toga on može nastaviti funkcionirati kako treba,
a može i bit zreo za zamjenu“, kaže Bevenja. Plivajući zamašnjak / Dvomaseni zamašnjak se mjenja samo onda kada pokaže određene simptome,
a uobičajeni termin za takve simptome
je nakon što auto pređe 130 do 150 tisuća kilometara.

„Problem na našem podneblju je loša kvaliteta goriva, jer tada motor ne radi ravnomerno, dolazi do vibracija,

a to se prenosi na zamašnjak, koji strada ranije nego obično. Kada se javi kvar, obavezno treba auto staviti
na dijagnostiku da se provjere i periferni dijelovi, jer zbog njih novi dio može se oštetiti već za nekoliko tisuća kilometara“,
upozorava Bevenja. „Postoji način da se zamašnjak uništi u jednoj vožnji od nekoliko kilometara, što znači da način eksploatacije itekako utječe na njegovu trajnost“,
kaže Bevenja.
IgreKlik - Igrice online
„Ne treba voziti u previše niskom broju obrtaja, već se držati zone od 1.500 obrtaja u minuti naviše,
a vozači ne smiju dozvoliti da se motor gasi pri startanju iz mjesta, jer tada dolazi do jakih udara”, savjetuje Bevenja.
Također, on objašnjava da pri usporavanju ne treba “preskakati” brzine, na primjer "šaltati" iz pete u
treću brzinu ili iz četvrte u drugu,
jer se tada ogroman obrtni moment prenosi na zamašnjak.
“Normalno motorno kočenje iz 4. u 3. brzinu nije strašno, a ni sportska vožnja ne škodi toliko, kad neko zna voziti“,
objašnjava i nasmijava se Bevenja.


Fiksni zamajašnjak umesto plivajućeg zamašnjaka

Dosta vozača koji žele uštediti prilikom zamjene plivajućeg zamašnjaka,
od servisera zahtjevaju da se ugradi fiksni zamašnjak,
koji je znatno jeftiniji. To, međutim, nije preporučljivo.
IgreKlik - Igrice online

„Kad bih imao vozilo koje je prešlo 300.000 km i nameravao da ga upotrebljavam još samo godinu,
onda bih možda i razmišljao u tom pravcu“,
kaže Bevenja. “Međutim, moramo imati u vidu da ni jedan proizvođač ne bi stavljao taj relativno skupi
dio u prvoj ugradnji da on zaista nije potreban.
On je tu da doprinese komforu, boljem funkcioniranju i većoj trajnosti vozila.
Naime, ukoliko ugradite fiksni zamašnjak vibracije motora će se prenositi na mjenjač,

čime će doći do oštećenja dosta skupljih dijelova.”


ISPRAVNOST SVIH DIJELOVA MOŽE SE PROVJERITI U NAŠEM SERVISU :
DVOJKOVIĆEV PUT 15 - ZAGREB
097/7934-475
POSLOVNICA : ILICA 488 - ZAGREB
Tel: 01/5540 -731
Mob: 097/6564-634
-40% popusta za gotovinsko plaćanje na autodijelove
-10% popusta na usluge autoservisa za gotovinsko plaćanje
GARANCIJA KVALITETE DIJELOVA I USLUGE


Očekujemo Vaše pohvale i preporuke dalje vašim prijateljima,poznanicima,obitelji...


IgreKlik - Igrice online

Ako je upit informativnog karaktera molimo Vas da popunite formu u prilogu sa kompletnim podacima od vozila , te ćemo na istu odgovoriti u najkraćem mogućem roku:
MODEL I PROIZVOĐAĆ VOZILA : npr. OPEL ASTRA
RADNI OBUJAM MOTORA: npr. 1600 ccm ili 1,6 cdti
DIESEL / BENZIN / LPG :
SNAGA MOTORA ( kW ili KS ) : npr. 90 KS
GODINA PROIZVODNJE:
KONTAKT MOBITEL:
VAŠE IME I PREZIME:
VAŠA E-MAIL ADRESA:
GDJE OBAVLJATE SERVIS / PREGLED VOZILA:
POTREBNI DIJELOVI :
Sve ove podatke možete poslati direktno na našu e-mail adresu: prodaja@ac-paola.hr
ili na našoj web stranici možete popuniti našu formu : http://ac-paola.hr/postavite_upit.php

Auto Centar Paola